Wiele firm, organizacji czy urzędów, jak także kandydaci na stanowisko podczas kampanii wyborczych pragną jak najlepiej zaprezentować się potencjalnym klientom czy wyborcom. To też ciekawa propozycja - a na pewno bardzo oryginalna - na prezent dla gości ślubnych, gdy imprezę Młodej Parze sponsoruje lub zaszczyci znana marka Doskonałą formą reklamy jest podarowanie gadżetu charakterystycznego dla danego podmiotu. Rewelacyjnym pomysłem jest tu na przykład notes z logo firmy czy urzedu albo z innym charakterystycznym wizerunkiem wybranym przez zlecającego.
Taki firmowy notes może być stworzony w schemacie A5 (idealnym nawet do małego plecaka czy torebki) lub też w schemacie A4 (który z łatwością zmieści się w aktówce lub torbie na laptopa). Bardziej ekskluzywną formą zareklamowania się pomiędzy ewentualnych odbiorców są notatniki czy notesy w skórzanej oprawie, które bardzo elegancko prezentują się podczas wszelkiego rodzaju zebrań czy innych spotkań wysokiego szczebla. Mogą być dołączane przykładowo do materiałów w trakcie szkoleń. Notatniki reklamowe dla firm są dostępne także w wersji codziennej - mogą być zarówno w twardej jak i miękkiej oprawie, w zależności od grupy odbiorców. Zależy to też od ilości zamawianych towarów co wiąże się z budżetem zleceniodawcy. Im dodatkowo egzemplarzy do dystrybucji i im liczniejsza grupa potencjalnych klientów, tym prostsza bywa metoda oraz liczba stron notatnika. Jest to również ważny detal podczas samego procesu przekazywania takiej formy reklamy do grupy targetowej.
Zobacz: warto zobaczyć.